
Спікери

Програма
2021 рік став ДУЖЕ БАГАТИМ на НОВОВВЕДЕННЯ!
Нова звітність з ЄСВ, ПДФО та військового збору стартує з 01.04.2021 року.
«Порадували» і оновлені норми Порядку № 100. Тепер бухгалтер змушений робити перерахунок середньої зарплати в разі донарахування виплат за минулі періоди.
Також внесено низку змін в КЗпП, що стосуються гнучкого режиму робочого часу, дистанційної та надомної роботи, також узаконена електронна трудова книжка.Підготовлено КМУ також зміни в КЗпП, які встановлять 7 ознак наявності трудових відносин.
З 1 квітня 2021 стартує і об'єднана звітність, яка включає Податковий розрахунок і 6 додатків,
коротко ознайомимося з ними.
Активізувалася і Держпраці, вже є перші результати позапланових перевірок, а також заплановані на 2021 близько 30 тис. перевірок роботодавців.
Учасники отримують ДОДАТКОВИЙ БОНУС:
1. Приклади розрахунку доплати до мінзарплати.
2. Чек-лист. Алгоритм розрахунку середньої зарплати.
3. Приклади врахування премій при обчисленні середньої зарплати
4. Наказ про запровадження підсумованого обліку робочого часу
І. ЗАРПЛАТА-2021: доплата до МЗП і індексація, середня зарплата
1. Мінімальні зарплата та оклад і гарантії в оплаті праці
· Мінімальний посадовий оклад працівника
· Коли застосовувати місячну, а коли годинну МЗП
· Доплата до мінзарплати: найпоширеніші випадки (приклади в конспекті)
· Неповний робочий час: оплата за робочі дні чи за години?
· Індексацію при визначенні доплати до мінзарплати не враховуємо!
· У січні-березні 2021 у багатьох працівників виникло право на індексацію
· Індексація зарплати при прийнятті, переведенні працівників, погодинній і відрядній оплата праці, для сумісників.
· Індексація аліментів у твердій сумі: що змінилося?
· Пониження посадових окладів працівникам: як законно оформити?
· Чи є погіршенням зарплати зниження надбавок і доплат?
· Максимальні і мінімальні обмеження виплат для лікарняних і декретних.
· Нарахування лікарняних з затримкою тягне за собою перерахунок відпускних
2. ОПЛАТА ПРАЦІ у разі застосування підсумованого обліку робочого часу
· Обліковий період та норма робочого часу за обліковий період: як рахувати?
· Які норми КЗпП треба врахувати, складаючи графіки роботи й що буде за порушення?
· Складаємо графік виходів на роботу на 4 квартал з дотриманням вимог КЗпП.
· Як визначати нормальну тривалість робочого часу за обліковий період: прийняття-звільнення в середині облікового періоду, хвороба, відпустка.
· Як визначити надурочні години й оплатити?
· Нараховуємо зарплату при підсумованому обліку робочого часу: при почасовій оплаті ─ оклад за відпрацьовані години за графіком, при погодинній – за годинними ставками, при відрядній ─ за відрядними розцінками
· Підвищена оплата за роботу в вечірній і нічний час, у святкові і неробочі дні, оплата надурочних ─ за середньою годинною ставкою за обліковий період.
· Підсумований облік з неповним робочим часом: чи можливо?
· Оплата днів відрядження при підсумованому обліку робочого часу
3.ОНОВЛЕНІ НОРМИ Порядку № 100 – створюють низку проблем для бухгалтера
· Розрахунковий період для відпусток: прийнятий з 1-го робочого дня ─ рахуємо повний місяць.
· 2-місячний розрахунковий період: правила змінилися!
· Які періоди належать до невідпрацьованих згідно з законодавством?
· Які виплати не включаються в розрахунок відпускних?
· Коригування скасували, але перерахунку за минулі періоди не буде!
· Неповний робочий тиждень: як рахувати середню зарплату
· Посадовий оклад (тарифна ставка) менше МЗП: алгоритм розрахунку
· Врахування премій (винагород) за новим алгоритмом
· У яких випадках буде обов’язковий перерахунок середньої і відпускних?
· Місячна і квартальна премія: розподіл пропорційно відпрацьованим робочим дням (приклади в конспекті).
· Річна премія (винагорода), виплачена у грудні 2020 чи січні-лютому 2021: робимо перерахунок?!
· Річні винагороди (премії) – додаткова робота для бухгалтера!
· Чому варто переглянути Положення про преміювання з початку 2021
ІІ. КАДРИ-2021: гнучкий режим, дистанційна робота, електронна трудова
1. Гнучкий режим, дистанційна і надомна робота – норми КЗпП оновлені
· У яких випадках роботодавець повинен попередити за 2 місяці про гнучкий режим робочого часу?
· Чи може роботодавець чи працівник вимагати зміни режиму роботи?
· Які варіанти роботи можливі при гнучкому режимі робочого часу?
· Що таке дистанційна робота – нове визначення й чи можна ввести з ініціативи роботодавця.
· Обов’язкові умови для застосування дистанційної роботи.
· Алгоритм оформлення дистанційної роботи: послідовність дій.
· Як забезпечувати для дистанційників вимоги з техніки безпеки та охорони праці.
· Як організувати облік робочого часу при дистанційній роботі.
· Надомна робота: чим відрізняється від дистанційної роботи.
· Оформлення надомної роботи: чи потрібен акт обстеження й хто забезпечує охорону праці.
· Ознайомлення працівників через обмін електронними документами
· Електронний документ передбачає його підписання КЕП.
2. Електронна трудова книжка узаконена, але є ризики
· Коли запрацюють норми КЗпП щодо застосування електронної трудової книжки
· Які дані про трудову діяльність вноситимуть у Реєстр застрахованих осіб
· Хто має сканувати трудову книжку й подавати ПФУ: працівник чи роботодавець?
· Скільки часу дали роботодавця для переведення паперових трудових у електронні
· Що роботодавцю робити з паперовою книжкою після сканування
· Чи може працівник наполягати на ведення трудової книжки у паперовому вигляді?
· Які документи замінить трудову книжку у відносинах працівник-роботодавець
· Яку інформацію про трудову діяльність подаватимемо до ПФУ у складі об’єднаної звітності (податкового розрахунку)
· Які ризики в запровадженні електронної трудової книжки
3. Які кадрові помилки дорого коштуватимуть роботодавцям
• Поширені помилки в документальному оформленні прийняття співробітників на роботу
• Помилки в наказах: немає окладу, не вказані умови роботи та оплати праці
• Несвоєчасне подання сповіщеннях про прийняття на роботу
• Неознайомлення працівником з наказами
• Неповідомлення працівників про зміни умов режиму роботи і оплати.
• Неправильне назва посади (професії)?
• Відсутність узгодження з профспілкою (уповноваженою особою) про залучення до роботи у вихідний день, до понаднормової роботи
• Відсутність графіків роботи, узгодження їх з профспілкою (уповноваженою особою)
• Відсутність посадових і робочих інструкцій
• недостовірної облік робочого часу, відсутність табелів, неведення обліку роботи у важких і особливих умовах праці, понаднормової роботи.
• Особова картка працівника № П-2: за які недоліки можуть оштрафувати
• Відсутність графіка відпусток, невнесення змін до графіку
• Неповідомлення про відпустку, зміни умов праці
• Які штрафи застосовуються за відсутність кадрових документів і помилки в їх оформленні: 6000 грн. х кількість порушень =?
Очікувані новації законодавства про працю
ВІДПОВІДІ на ЗАПИТАННЯ
Шановні колеги! Прохання, індивідуальні питання лектору надсилати завчасно на електронну пошту організатора tatol@kraft.zp.ua, щоб у лектора була можливість підготувати повну відповідь. Дякуємо Вам!
Початок вебінару о 10-00. 1 Блок 10-00 -12-00, 2 Блок 12-30 -14-30
Вартість вебінару - 740грн. Без НДС.
Для Клієнта ProSeminar 640грн.
У вартість вебінару входить:
4 години доповіді, в програмі близько 100 питань, відповіді на запитання Учасників вебінару +
додатковий БОНУС – таблиці-підказки